Shop Mobile More Submit  Join Login
Error guys... by Big-E Error guys... by Big-E
When I did my "Error Anger" and saw Camikaze's "No Image Accident" [link] I decided to do this and have fun.

The level of difficulty for this on a 1-10 ratio of making it would be 126. This was HARD, LONG, AND EXCRUTIATING! ok, so i'm just blowing bull, but I did have to restart it on account of there was an error when saving it. But I made it again and it looks better than evah! It took 2 full days to make this.

I don't know what i'd put in to activate this. Maybe, :duelerror: or :errorguys:

Update: ok, so i got stupid with the knoledge that this emoticon was on the smack dab of the FRONT PAGE! First, I'd like to say THANK YOU ALL! and that you rock. and that if i could, i'd bear your children. Even though i'm underage. lol.

ANYWAY! I made a few changes. I first made It seem It was a broken image in the first place, THEN made the stickly guy come on, and at the end, I made it loop smoothly. I'd like to know if these changes are alright or really bad. Please and thank you!

Once again, you rock.
Add a Comment:
 
:iconmanglelikespie32:
manglelikespie32 Featured By Owner Jun 13, 2016
ERROR!SANS AU Icon ERROR!SANS AU Icon ERROR!SANS AU Icon ERROR!SANS AU Icon ERROR!SANS AU Icon ERROR!SANS AU Icon ERROR!SANS AU Icon Tard and the box of fail Tard and the box of fail Tard and the box of fail Tard and the box of fail Tard and the box of fail Tard and the box of fail Tard and the box of fail Error!Sans plz Error!Sans plz Error!Sans plz Error!Sans plz Error!Sans plz Error!Sans plz Error!Sans plz 
Reply
:iconmrcj123:
MrCJ123 Featured By Owner Feb 7, 2016  Hobbyist General Artist
Cool!
Reply
:iconospreyeamon:
OspreyEamon Featured By Owner Jan 10, 2015
LOL. If only you could hire these guys - even if they failed to fix the problem it would make you feel so much better.
Reply
:iconotto-gunsche-2:
Otto-Gunsche-2 Featured By Owner Oct 17, 2014   Artist
Reply
:iconask-snookithecat:
Ask-snookithecat Featured By Owner Jan 29, 2014
That is me right now...the guy with the gun....
I HAVE WINDOWS XP PROFFESIONAL! BWAH!
Reply
:icondbarns514:
dbarns514 Featured By Owner Mar 5, 2013  Hobbyist Artist
lolzies
Reply
:iconunitgx48:
UNITGX48 Featured By Owner Feb 25, 2013  Hobbyist
Lolz... :duelerror: :errorguys: funny!
Reply
:icontwiflutterpie:
twiflutterpie Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist Artist
XD lol!
Reply
:iconpuccafan762:
puccafan762 Featured By Owner Jul 7, 2012  Student Artist
Lolz
Reply
:iconlnfinityarts:
lnfinityArts Featured By Owner Jun 22, 2012
nice
Reply
:iconfrost-paw123:
Frost-Paw123 Featured By Owner May 19, 2012  Hobbyist General Artist
LOLZ!!!! XD
Reply
:iconangie-b-a-n-a-n-a-s:
Angie-b-a-n-a-n-a-s Featured By Owner May 5, 2012  Student General Artist
LOL!!!!!!!!!!!!!
Reply
:icontuxy-the-chao:
Tuxy-the-chao Featured By Owner Apr 1, 2012
:iconfuuuuuuplz:
Reply
:iconwingedwolf134:
wingedwolf134 Featured By Owner Feb 20, 2012  Hobbyist Artist
I thought it was an error on the page XD I hate when this happens -.-
Reply
:iconlittleredhatter:
LittleRedHatter Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist General Artist
i hate when this happens. i just rage.
Reply
:iconboygeymario:
BoygeyMario Featured By Owner Jan 29, 2012
I hAt3 eRR0rz! :pissed: This iz so fuNNy! :rofl:
Reply
:iconmakushi23:
Makushi23 Featured By Owner Aug 20, 2011  Student Artist
hahahahha XDDD
Reply
:icondagnytheartist:
dagnytheartist Featured By Owner Mar 31, 2011
This is so funny!
Reply
:icong-mel0010:
G-mel0010 Featured By Owner Mar 9, 2011
Yeah, I hate those so much!
Reply
:iconnerd-507:
nerd-507 Featured By Owner Mar 4, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
you need 2 make an interactive emote farm
Reply
:iconmariorules200:
mariorules200 Featured By Owner Feb 23, 2011
i hate the "no image error" it pisses me off
Reply
:iconblack-cadillac:
black-cadillac Featured By Owner Jan 11, 2011
haha im going to fav this1!!! :XD:
Reply
:iconhaze3p0:
Haze3P0 Featured By Owner Dec 13, 2010  Hobbyist General Artist
Funny
Reply
:iconladykilleriggy:
ladykilleriggy Featured By Owner Nov 25, 2010
I love this
Reply
:icondamian-carp:
Damian-carp Featured By Owner Nov 19, 2010
well well well well well !!
Reply
:iconschatzi333221:
schatzi333221 Featured By Owner Aug 10, 2010  Hobbyist General Artist
LMFAO *takes out machine gun* LOL TAHT'S AWESOME XD
Reply
:iconcinnyricinclus:
Cinnyricinclus Featured By Owner Aug 3, 2010  Hobbyist General Artist
I've seen people use this as an avatar on other sites, would you like me to report them?
Reply
:iconrosed1st:
RoseD1st Featured By Owner Apr 7, 2010
Oh I love it!
Reply
:iconsdefref:
Sdefref Featured By Owner Feb 4, 2010
If i saw that, i really LOL-ed
Reply
:iconoki32:
Oki32 Featured By Owner Jan 20, 2010  Student General Artist
a two guys that remove the x box is idiot guys because a image that loading is error! XD
Reply
:iconmande-chan:
mande-chan Featured By Owner Jul 12, 2009
Ohmigawd, I love this!!! 5/5:star: :iconiloveitplz:
Reply
:iconfurby-nicci:
Furby-Nicci Featured By Owner Jun 18, 2009
LOL cute. :XD:

:icontarddanceplz:
Reply
:iconkakashimorph:
KakashiMorph Featured By Owner May 27, 2009
Shoot the errors! >8D
Reply
:iconlexaneah:
lexaneah Featured By Owner Feb 27, 2009
lol
I'm so favoriting this...
Reply
:iconbsienk:
bsienk Featured By Owner Feb 16, 2009  Professional Digital Artist
This is soo funny!! =D
Reply
:iconrandyx16:
Randyx16 Featured By Owner Jan 29, 2009
thats totally awsome
Reply
:iconshikamarunara0101:
shikamarunara0101 Featured By Owner Jan 19, 2009
error on page try and mosh that one lol anyways its soooo gona be a fav :D
Reply
:iconnicolo37:
Nicolo37 Featured By Owner Sep 30, 2008
Lol, awesome!!!
Reply
:iconthewulffmann:
theWulffmann Featured By Owner Aug 10, 2008
really cute, and really funny ;) Faved it..
Reply
:iconredro1:
redro1 Featured By Owner Aug 7, 2008
Hi, can i use it for my psd-tutorials-Account please?
Reply
:iconsymphonynatch:
SymphonyNatch Featured By Owner Aug 2, 2008
8D awesome!
Reply
:iconmoixina:
Moixina Featured By Owner Jul 18, 2008
LOL very funny!!
I hate this x !! XD
to fav!
Reply
:iconninaleh:
Ninaleh Featured By Owner May 28, 2008
OMG so funny!
Reply
:iconenistoja:
enistoja Featured By Owner Apr 8, 2008  Hobbyist General Artist
hahah pure genius!
Reply
:icontumeg828:
tumeg828 Featured By Owner Mar 29, 2008
cool
Reply
:iconginks:
Ginks Featured By Owner Mar 8, 2008
Oh yeah, I've seen this before, I think it's so funny XD
Reply
:iconsilverblade989:
silverblade989 Featured By Owner Feb 24, 2008
Whoa! For the first two seconds, i was wondering if my browser got an error to load your deviantion, so that yellow dude appeared and i started do laugh :rofl:
Reply
:iconcatgame222111:
catgame222111 Featured By Owner Feb 5, 2008
hahahahaha :lmao: I love the gun part :lmao:
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
June 3, 2004
Image Size
59.8 KB
Resolution
80×70
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
47,358 (1 today)
Favourites
2,488 (who?)
Comments
455
Downloads
9,668
×